22‏/04‏/2008

يعني ايه كلمه بحبك



يعني ايه كلمه بحبك
يعني حروف اسمي واسمه متجمعين
محتاجين لحنان قلوبنا
يعني قلبي ويا قلبه مشتاقين
يعني انا مخلوقه ليه يعني انا عايشه لعنيه
يعني لسه في حياه رغم كل ويل و اه
لما تحس قلب ضمك جوة حضن
لما تحب حتي دنيا كل ما فيها حزن
لما تنسي هم عمرك وانت بس في قلب قلبك
اما تملك دنيا اجمل ما شفها حد
دنيا تشوفها في عينيه بين كلامه في لمسه ايديه
ياااااااه دي دنيا دنيا هاديه دنيا كل ما فيها حب
حب يخطف حب يسرق حب يملك كل قلب
مش مهم اذاي وليه المهم انا بين ايديه
عايشه معاه عشقه لهواه
ونظرة هاديه رقيقه من عينيه
انا لسه عايشه بذكري صافيه
يوم متقبلنا انا وهو صدفه
واتمني اموت وانا بين ايديه
نظرة في عينه فيها اماني فيها مكاني فيها زماني
كل دة ولسه بيسال يعني ايه كلمه بحبك
كلمه بحبك هي ايه هي الندي ليا وليه تجمع قلوبنا انا عمري ليه
ايوة بحبك يا قلب عمري هفضل بحبك لاخرعمري


18 التعليقات:

غير معرف

بجد مش عارف اقول اية
كلامك جميل وفى منتهى الاحساس
الصافى بنتمنالك السعادة
من قلوبنا ان شاء الله
اجمل ما فى الكلام دة الحاجة اللى عجبتنى بجد هى
كل دة ولسه بيسال يعني ايه كلمه بحبك
كلمه بحبك هي ايه هي الندي ليا وليه تجمع قلوبنا انا عمري ليه
ايوة بحبك يا قلب عمري هفضل بحبك لاخرعمري

تحياتىاليكى وللكلام الجميل
( اسير الجراح)

غير معرف

شكرا ليك

غير معرف

جميلة قوى يا مى
كنت عايزة اعلق من زمان بس كان عندى مشكلة
ربنا يريح قلبك يارب
ومستنيه الجديد
وليكى عندى تاج

غير معرف

يا حبيبتي منورني والله وانا مستنيه التاج بس مش تتاخري علينا تاني

غير معرف

عزيزتى

بحبك دى مش كلمة ده احساس

بحبك فرحة وزغروتة فى القلب

نور ينور طريق الاحساس

الكلام كتير عن بحبك

واد كلامك الف مرة برضوا لسه كلام جوه

بحبك..بحبك

جميل البوست

تحياتى

سلام

غير معرف

لما تحب حتي دنيا كل ما فيها حزن
لما تنسي هم عمرك وانت بس في قلب قلبك
كلامك حلو قوى بحيكى عليه بس مش عارفه انا ابتديت اشك ان لسه فى ناس ممكن تحب بعضها كده يمكن عشان انا لسه مقابلتش الحب ده مش عارفه

غير معرف

تسلمى على البوست الجميل دة وعلى تعليقك تحياتى



اسير؟

غير معرف

احساس لسه حي

نورتني نورتني ومهما حولت اعبر عن معني الحب الكلام ميوفيش بمعني الحب في قلوب الاحبه تحياتي

--------------------------------

مدونه من اجل الحب

نورتيني يا قمر الحب موجود بس بقي صعب الاستمرار يبقي صعب انو يعيش بقيت الحياه صعبه جدا

--------------------------------

أسير الجراح

نورتني وانت الي بوستاتك تجنن ربنا يوفقك
--------------------------------________________________________
--------------------------------
تحياتي للجميع

غير معرف

تسلمى والله انتى كل بوست جديد منك بيبقى فية معانى كتير احسن من بعض اتمنى اشوف كل جديد منك تحياتى اليكى

غير معرف

كلامك جميل ومليان احساس وامل وحب
لما تحب حتى دنيا كل ما فيها حزن
تعبيرك هنا عجبنى قوى ..حب ايه ده اللى يخليكى تحبى حتى الحزن ..حقيقى جميل ومبدع وبحيكى عليه ويارب ما يجيب حزن ابدا وتسعدى دائما
وفقك الله ولكى خالص تقديرى
تحياتى

rovy

غير معرف

تعرفي ايه الحب الي يخليني اعشق حتي دنيا كل مفيها حزن
لما تبقي ولا انتي ليه ولا هو ليكي ومستحيل تقربوا بس انك تعشقي الحياة عشان بس هو فيها عرفتي لما تحسي انك لوحدك بس لما تحتاجيله تلقيه في خيالك بيخدك في حضنه يداوي جرحك يدفي قلبك
نورتيني تحياتي ليكي

غير معرف

اكيد احساس صعب اللى بتوسفيه بس اكيد برضه هو ملجأك زى ما انا حسيت
وما دام مشاعرك واحساسك صادق وما بيجرحش غير نفسك يبقى عيشيه وحسيه
ومين عارف يمكن فى يوم حلمك يبقى حقيقه
بس ياترى فيه حد يستاهل انك تحبيه بالشكل ده . مقصدش ان مفيش بس بسأل متأكده انه يستاهل كل الحب ده اصل احيانا بنعيش اوهام وبنفوق بعد ما بيكون العمر عدى وقال سلام .. يارب تكونى فاهمانى انا حسيت قوى بيكى وعلشان كده بطمن بس لانى خايفه عليكى
تحياتى
rovy

غير معرف

مدينه الملائكه
يعني لسه في حياه رغم كل ويل و اه
لما تحب حتي دنيا كل ما فيها حزن
كلام كل مشاعر واحساس
بصراحة اول مرة ادخل مدونتك الجميلة الشقية عجبتنى جدا
وعلى فكرة مش اخر مرة هرجعلك تانى اكيد
ربنا يوفقك ويسعد ايامك كلها حب
تحياتى لكى

بنت النيل

غير معرف

دنيا تشوفها في عينيه بين كلامه في لمسه ايديه
ياااااااه دي دنيا دنيا هاديه دنيا كل ما فيها حب
حب يخطف حب يسرق حب يملك كل قلب
مش مهم اذاي وليه المهم انا بين ايديه
عايشه معاه عشقه لهواه
ونظرة هاديه رقيقه من عينيه


جميل جميل جميل بجد يا مي

وعباره عن احاسيس جميله

المدونه دي احلى من التانيه
فيها تفائل شويه

:)

غير معرف

اد اية كلامك جميل ومؤثر ربنا يوفقك ومستنياك تعدي عليا في مدونتي

غير معرف

الجميله روفي

انه يستاهل او مستهلش مقدرش اقولك لان زي مبيقولو مراه الحب عمياء
اما بالنسبه ليا انا فانا اتعودت علي الجرح وعذابه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بنت النيل
نورتي المدونه ويا ريت متكونش اخر مرة وشكرا لتعليقك وكلامك الرقيق

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
امير الهدوء
نورت بعد غيبه
لازم احلم بشويه تفائل حتي لو مش موجود
وزي مبيقولو لو بطلنا نحلم نموت
الحلم بيصبر علي الحياه
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
الغجرية ست جيرانها
نورتي المدونه وعلي فكرة انا بنت واسمي مي
نورتي المدونه ويا رب متكونش اخر مرة

غير معرف

السلام عليكم
ازيك ياقمر عاملة ايه
بجد كلامك جميل جدااااا
وبيوصل احساسك اوي
وشكلك بتحبي........يا بخته

المهم يا قمر انا جيبالك تاج معايا لازم تدخلي عندي تشوفيه

سلام يا قمر

غير معرف

لا تننسوا الخميس 22/5
الساعة السادسة والنصف مساء
حفل توقيع العدد الاول من سلسلة مدونات مصرية للجيب
بمكتبة عمرو بوك ستورز
شارع طلعت حرب
فوق مطعم فلفلة
--------------
اماكن توزيع العدد :
1- عمر بوك ستور شارع طلعت حرب
2- مكتبة البلد امام الجامعة الامريكيه
3- سندباد وسط البد خلف مكتبة مدبولى
4- سنابل شارع شريف
5- الهيئة العامه للكتاب فرع الزمالك
6- مكتبة ديوان الزمالك
7- مكتبة ديوان مصر الجديده
8- مكتبة أفاق شارع القصر العينى
9- المكتبة الدوليه مدينة نصر ش الطيران
10- كشك جرايد كوفى الامريكين - الاسعاف
11- كشك جرايد الجامعه الامريكيه
روابط الفيس بووك والمدونة :
http://www.facebook.com/group.php?gid=13820826455
http://sneen.blogspot.com

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP