09‏/08‏/2008

لحظه ضعف



لحظه رايته في لحظه تذكر قلبي الالم تذكر وكان جرحه لم يمضي عليه تلك السنوات
و كيف انسي حب احيا القلب بخفقات الحياه وهمسات العشق الاول
كيف انساه وانا احيا بذكراه كيف انسي من دق له قلبي طربا وحبا
و لكن واه منها كلمه كيف انسي ايضا هذا الجرح الغائر بقلبي
كيف انسي قلب اسير حياه زائفه اسير فكرة مستحيله اسير جرحي
وانا اعشق هذا الجرح تناقض احاسيسي يقتلني
احساسي بالحب والاشتياق اليه واحساسي بالنقمه علي لما الم بقلبي منه
احساسي باني اريد الارتماء بين ذراعيه و البكاء بين احضانه
ااااه منك يا قلبي لما احببت هذا
احساسي الاخر وهذا الذي يقتلني اريد ان اقتله امزقه بيدي
لقد ترك قلبا كان هو حياته ترك قلبا بلا حياه يحيا بذكراه يحيا الموت
ويحيا قلب شبح

11 التعليقات:

غير معرف

مى

ما اصعب جرح القلب

لا لزم تكونى قوية وتتحدى كل الصعوبات


لزم تنسى هذا العذاب والشقاء

وتعودى لى مى القوية


لا تتضعفى وانظرى لى الامام

اقفلى على قلبك وانسى واكتبى ممنوع الدخول

وكنى حذرا وخليكى شرسة لمن يحاول يقترب من قلبك

ولا تستسلمى لى الضعف

ربنا يفرج عنك الهم والكرب

خالص تحياتى لكى

بنت النيل

غير معرف

السلام عليكم

بصى يا مى هقولك على حل يمكن تفهميه ويمكن لا

حبيه براحتك واكرهيه براحتك بس خلى الاساس انه زكرى موجوده فى الحاضر
يارب تكونى فهمانى

غير معرف

عزيزتى

الحب الى يوجعك ويدوس اوعى تتمنيه

الحب عطاء وحنيه واحساس رقيق

منوتى اى احساس بالاشتياق ليه

وتذكرى فقط انك قلب جميل يعرف ان يحب ولابد ان يلاقى من يستحق هذا الحب

هو الذى ترك ومن ترك مره بدول سبب واضح ومهم

يترك مرات عديدة

انتظرى القلب الذى يعوضكى ويعطيكى ما تتمنين

تحياتى
سلام

غير معرف

كلمات كلها احساس ومشاعر
عارفة الحب انا بشبهة بسرطان الدم
لانة اذا اصاب الجسم لابد من تغير الدم اذا بقي العمر
فالحب الا بالطريقة الا ذكرتية في الكلمات الحزينة
دي المعبرة ذات الاحساس الصادق المرهف
لاا بد من حب اقوي منة لدرجة امتلاك الروح والقلب
مش عارف لية بقي الضحايا والتضحيات اكثر من
اجل الا بنحبهم وهما لاا يشعرون بالم وحراح الاخرين
دومتي بكل خير
تحياتي

غير معرف

بداية اقول
ارجو الا تغيب البسمة عن شفاهك
مش هاكلمك عن معنى الحب لانك اكيد تعرفيه اكتر منى
لا تنسي
يغيب حبا وياتى حب
تغيب شمسا وتاتى شمس
ويذون ليلى فى احضان نارى
ويجف دمعى وتنسدل ستارى
ويبقى الحب الاول فى وجدانى
ممكن ابتسامة من فضلك
تحياتى

غير معرف

بنت النيل
مش عارفه يا توتي يا حبيبتي
ادعولي لاني بجد محتاجه دعائكم
انا مش ضعيفه ومش قويه انا انسانه
بس متخفيش عليا قلبي بقي منيع والي هيهوب نحيته ويحاول يجرحه ممكن يقتله

غير معرف

fatma
فهماكي وهو اصبح كدا فعلا بس علي فكرة انا مشوفتوش فعلا بس انا موجوده في مكان هو فيه ده احساسي لو قبلته
بس تعرفي انا قلبي مش مفتقده هو مفقتد الاحساس نفسه لكن هو ميسواش جرح قلبي عليه

غير معرف

كلام.....لبنات حوا
حمد لله علي السلامه تزيك يا حسام
والله انا فهمه كل الكلام ده بس انا مليش خكم علي قلبي جرحه هو الي بيخليه يتوجع بس مش موجوع عليه خلاص
هو بس موجوع علي الاحساس الي حسهوله وباعه

غير معرف

ياسر
لاسف يا ياسر احنا قلوبنا عشان حبت يوم بجد اتجرحت بجد والي حبيناهم محسوش بالمنا وجرحنا بس لازم في يوم هنفوق من كل ده علي حب يهز القلب ويتولدلو القلب من جديد ربنا يكرمك اخي الكبير

غير معرف

ذو الوجه المبتسم
جميل اوي الشعر ده وقد ادي واجبه علي اكمل وجه
وارتسمت البسمه والحمد لله
شكرا ليك

غير معرف

مى
الله عليكى
الله على ابداع الكلمات وتناسقها
الله على روعة الإحساس وتماسكه
الله على الشعور بالظلم عندما يدفعنا لتجسيدة بكلمات رائعه
الله عليكى يا مى

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP