23‏/02‏/2009

ده هو هو


لمحته جاي من بعيد
لمحت في عيونه فرحه عيد
قولت لنفسي لا مش هو
قالي قلبي لا هو هو
جالي ملهوف محتاج لقلبي
معقول يا قلبي ده قلبه هو
بص في عنيا وقال بحبك
قولت لقلبي ده هو هو؟
قالي يا قلبي محتاج لحضنك
قولت ده قلبي محتاج يضمك
جري عليا وقالها تاني
وانا ناسيه نفسي ودموعي زيي
قولت لقلبي ده هو هو؟
قالي يا قلبي ايوة انا هو
سمع كلامي معاك يا قلبي
يبقي هو لانه قلبي
كفايه كدا حلم الي فات
حققته وياكي النهارده
وبكرة ديما هيفضل معانا
طول منا وانتي سوا
قولتله ده قلبك انت
قالي انا بحبك انتي
كلام وقاله دبت في خياله والقلب قالي
ده هو هو

9 التعليقات:

نـــــور

وتقوليلى مش حلو؟
امشى يابت غورى من بلوجر تانى مره

والله حلو جدا
حتى انا اعرف واحده حصلت لها الحكايه دى
بس الدنيا ماكملتش حلمها

تعرفيها ولا نسيتيها؟

موجة

بصى طالما هو هو
يبقى هى كمان
هى هى
ويلا بقى نمثل مسلسل هى وهو

بصراحة حلو اوىىىىىىى
وجامده اوى حتة قلبى محتاج يضمك
لان ساعات فى حاجات الكلام مش بيترجم فيها مشاعر القلب والقلب بيحتاج انة يترجم المشاعر دى بنفسة وبطريقتة
بس اقولك حاجة رخمة ونكد اصل موودى النهاردة شكلة نكد فى نكد
"ليس الحب ان تبقى مع من تحب ولكن الحب ان تعرف انك فى قلب من تحب"
وسمعنى سلام الضوء الشارد بقى

Unknown

اولاً شك المدونة لسة جديدة
طيب كويس علشان اكون من اول الناس اللى حجزتلى مكان فيها
دمتى بود

lonely

لا انا مش عارفه اقول ايه عن الكلام الجامد ده ,, تسلم يا جميل
ولا شكل المدونة دى تحفة تحفة
تسلم ادين اللى اختارته يارب

Butterfly

ايه الحاجات الحلوه دى يارب متحرمينا منها ولا منك ;)

أبو العريف

بمناسبه اسم المدونه

ولك وحدك بحس بشوق
ولك وحدك يدق القلب
ولك وحدك يطول الليل
ولك وحدك يكون الحب
ولك وحدك في قلبي مكان
مكانك مطرحك ف القلب

غير معرف

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

في بدايتي كلامي أسطر أعجابي بهذا الكوكب الرائع .. الذي بذل قصارى جهده ..

بالفعل قلم نحسد عليه ... اناقه وإبداع في الطرح .. مجهود وافر وملحوظ ..
هذا هو التميز الذي نبحث عنه والذي ميزة عن بقية الحضور
والذي جعله كانجم البراق في سماء مليئة في النجوم

اللهم اجعلنا من الراضين المرتضين

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك.

(جالي ملهوف محتاج لقلبي
معقول يا قلبي ده قلبه هو
بص في عنيا وقال بحبك)
بصراحه كلام حلوووووووووووو جداً والله
يسلموووووووووووووووو

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح

عزيزتى

يا بختك ويا بخته

الكلمات جميلة فيها موضوع كانه قصة فليم بمشاهده

يا رب يكون بجد هو

تحياتى

سلااام

rovy

وحشاانى جدا يا مى .. و وحشانى مدونتك دى قوى علشان كده جيت اسلم عليكى و على مدونتك الرقيقه .. يارب تكونى بالف خير حبيبتى .. سامحينى لو مقصره معاكى والله كنت تعبانه جدا اليومين اللى فاتوا و حرارتى مرتفعه جدا و مش كنت بأقدر حتى اقوم من السرير

ربنا يطمنى عليكى يارب

ان شاء الله حأكلمك قريب جداا

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP