24‏/07‏/2008

تاجين مرة واحده


التاجين دول جولي من مده بس للاسف مش كنت اقدرة اعملهم لظروف كتير
بس قبل مكتب مين الي مررلي التاجيين دول او البوستيين مش عارفه الضبط بتقولوها ايه
احب اي حد يدخل مدونتي يدعو لاغلي انسانه ليا امي حبيبتي ادعولها بالشفا ارجوكو بنيه صافيه لو سمحتم لانها بجد محتاجه دعائنا كلنا


الي مرارولي التاجين هما

بنت النيل
تاج الاسرار

نانوسه

بنت مصريه
تاج الشخصيه


و بجد بعتزر عن تاخيري

اول تاج

تاج الاسرار

اسم من طلب مني حل الواجب؟
اذكر قوانين الواجب؟
اذكر 6 اسرار قد لا يكشفها من يقابلك اول مرة؟
حول الاجابه الي 6 مدونين واذكر اسمائهم مع روابطهم؟
اترك عندهم تعليق حول الواجب؟


بسم الله الرحمن الرحيم

*اسم من طلب مني حل الواجب
بنت النيل اختي الكبيرة حبيبتي

*قوانين الواجب اني احله كله بردو

*عصبيه موووووووووووووووت
لما بحب بحب بجد و ده سبب الامي في الحياه
بصفي بسرعه بس لما بزعل زبخرج عن شعوري بيكون بعد صبر طويل بنفجر في الي امامي
بموت في الاطفال
مش بحب الحال المايل
لسعه شويه مجنونه بالعربي
بيقولو طيبه لدرجه العبط بس بيني وبينكم مش ديمن

*الي امررلهم التاج
my hops


موناليزا

احساس لسه حي

امير الهدوء

روفي

بنت مصريه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*************************************
تاني تاج

تاج الشخصيه

* 10حاجات عن شخصيتي
*خمسه اهديلهم التاج

اسفه مرة تانيه عن تاخيري في عمل البوست

1/عصبيه بردو دي اساسيه اصلا
2/مجنونه دي بردو اساسيه
3/عيله اوي بابا وماما بيبحو الموضوع ده فيا بس بيخبو بس بيحبو لما بهرج معاها بطفوله هههههههه
4/بحب الاطفال موت وامنيه عمري اني اكون ام بعد طبعا اني احج او اعمل عمره
5/رومنسيه لدرجه كبيرة جدا وده بيجيبلي الكافيه ههههههههه
6/بحب القراءه جد
7/حساسه اوي وبتقمص بسرعه من الي بحبهم بس وبروق اسرع طبعا
8/متسرعه شويتين
9/مش بحب الدهب وبحب الاكسسوارات غير البشر انا صح؟
10/بموت في الحنيه واللحظات الرومنسيه بموت في حضن الاطفال
لما يحضنوكم كدا من رقبتكم
بحب اشيلهم اوي من وانا عندي 3 سنين كنت بشيل محمد اخوايا الي اصغر مني بسنه

يا ريت تكون اجاباتي واضحه وتعرفكم مي بجد

امرر التاج لنفس الي فوق والي عنده مش يعمله
بس ازود
ياسر
ربنا يشفيه يا رب ويحمي
ومتنسوش تدعو لاحن ام في الدنيا امي حبيبتي ارجوكم

15 التعليقات:

غير معرف

مى الجميلة
ميرسى حبيبتى على التاجين
وتعرفى ان فينا حاجات كتير من بعض
يعنى انا برضه بحب القراءة جدا ومش بحب الذهب برضه بحب الاكسسوار اكتر بكتير
ومش بحب الحال المايل وممكن اكون طيبة لدرجة العبط وده بيضايقنى فى نفسى جدااا
بحب الاطفال جداا
متهيالى انا كده جاوبت التاج ههههههه
ربنا يشفى مامتك ويخفف عنها يارب
ابقى طمنينا عليها

غير معرف

مى حبيبتى

اية دة كلة

عصبية

وصادقة فى حبك

وصيورا

بتحبى الاطفال

بنت بميت راجل

يالهوى مجنونة

وكمان عبيطة

اية يا بنتى كل دة

انا مبسوطة انى عرفتك كويس

مى حبيبة قلبى

الف سلامة على ماما

ويارب تخف وتبقى بخير

والف سلامة عليها

دومتى بخير يا جميل

غير معرف

مى حبيبتى الف سلامه على ماما يات رب تكون بخير و ربنا يخليها لكى يا رب معلش النت قطع و معرفتش اكتب لك التعليق او اطمن على ماما يا ريت تطمنينى ..
ان شاء الله اقرأ القصه و اكتب التعليق فى اقرب وقت .. تحياتى و سلامى لماما .
حاعلق برضه على البوست ده فى اقرب فرصه ..
انا لسه النت جايلى وقلت الحق الاول اسأل على ماما.
خالص تقديرى و دعواتى لست الحبايب
دمتى بكل خير و سعاده

غير معرف

اجاباتك نحفه بجد

غير معرف

هاى يا قمر تاجك جميل وشخصيتك اجمل تحياتى

غير معرف

طبعا كالعاده انتي سكريا ميوي طبعا انا اتاخرت انا عارفه اسفه يا فندم بس بجد ايجاباتك عجابني وعلي فكره انا برده مش بحب الدهب ولا الاكسسوارات متقلقيش انتي لسه من البشر ياما احنا الاتنين مش منهم:)

غير معرف

اذيك ياجميلة
يارب ماما دلؤتى تكون احسن
بلغيها سلامى وربنا يشفيها ويخفف عنها

غير معرف

موناليزا

يا حبيبتي دة يشرفني ان يكون فينا صفات من بعض
بس تعالي هنا جاوبتي ايه هنهرج هههههههه هتجوبيه يعني هتجوبيه يا قمر ربنا يخليكي يا قمرايه مرسي علي سوالك عن ماما ربنا يخليكي يا جميل

غير معرف

بنت النيل

ماشي يا هانم بتسيحي اوكش اوكش هتتردلك هههههههههههههههه
يا ستي انا كدا عجبك ولا لا مش عجبك غيريني لو تقدري هههههههههه طبعا متقدريش انا علي قلبك لطلون ههههههههههههههه نورتي يا اجمل توته

غير معرف

rovy
ربنا يخليكي يا اجمل روفي هستني التعليق يا حبيبت قلبي
ادعيلها والنبي ربنا يخليكي ليا يا رب

غير معرف

blue-wave
ميرسي يا دكتور منوره يا رب ديمن

غير معرف

PrInCeSS BeRy

ربنا يخليكي يا جميل ميرسي علي ذوقك كلك ذوق يا قمر

غير معرف

aya
ايه يا توته يا حبيبت قلبي انتي كنتي فين
كل دي غيبه طولت موت متغبيش تاني يا اجمل ايويه ربنا يخليكي يا حبيبت قلبي كلك ذوق متتاخريش عليا تاني هه

غير معرف

عاجز عن الشكر لدعواتك الجميلة يا اجمل
واحن اخت في الدنيا وربنا يشفيلك ماما يارب
ويديها الصحة اللهم امين
اما اجابتك كلها جميلة وواضحة وصريحة
وصدقيني تدل علي انك بجد انسانة ذات قلب ابيض
وطيبة بنت الشرق الاصيلة.....
عصبية
مجنونة
عيلة اوي
رومانسية
حساسة
متسرعة
ولاا بتحبي الدهب
بتحبي الاطفال
تسلم ايدك بجد يامي
وانا تقريبا زيك في 90في المية من اجاباتك
تحياتي
اخوكي
ياسر منصور

غير معرف

ياسر

ربنا يخليك يا اخويا الكبير ده اقل واجب
ربنا يخليك كلك زوق

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP