03‏/07‏/2008

عتزار

اعتزر عن ابتعادي الفترة السابقه
وللاسف سوف ابعد اكثر
ولكن هذه المرة يمكن ان تكون للابد
عزرا لكل اصدقائي
وان طال ابتعادي فلن اعود
تذكروني بالخير
وسمحوني علي اي حاجه ممكن تكون عملتها زعلت اي حد
سلام
او الوداع

38 التعليقات:

غير معرف

ان شاء الله


ترجعى بالسلامة



ومفيش حد زعلان


انتى قلبك طيب


تحياتى

غير معرف

لماذ حبيبتى هذا الانسحاب
يارب تكونى بخير

غير معرف

lih bs kda
isa 7atrga3lna

غير معرف

نوووووووووو

والله بجد زعلت

لعل المانع خييييير

لكن حاولى ترجعى تانى ولو لفترة قصيرة

ربنا يعينك ياااااارب

غير معرف

مى

لية بس يا حبيبة قلبى لية عايزة تسبيتا

مى اوعى تعملى كدة

انتى زهقتى مننا ولا اية

مفيش سبب يخليكى تسبينا

فكرى كويس يامى

لانى هزعل منك اوى لو عملتى كدة

احنا منقدرش على بعادك

ولو المدونة كنت اتعرفت عليكى

مى خدى وقتك وفكرى كويس قبل اى قرار

لان مش بسهل تعملى كدة

انا هستنى البوست الجديد

سلام يا احلى اخت

بنت النيل

غير معرف

بصى بقى انا اول مرة ازورك ومش ممكن تبقى هى دى المفاجأة اللى منتظرانى
انا سمعت كتير عنك من روفى وقلت اتعرف عليكى تقومى تقولى هنسحب
ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنوع
مش مسموح بالانسحاب
وأنا أول واحدة زعلانة وبجد
ارجعى لو سمحتى من فضلك
تحياتى

غير معرف

مي
بصي بقي انا متفق مع بنت النيل
وجنة وكلنا كلنا كلنا مش موافقين
انك تمسحي مدونتك لان انا اتاكد
ان المدونات دي ليست ميلك خاص
لينا دي ميلك لكل الناس الا بتحبنا
واخدونا اخوات في الله وكمان كتاباتك
جميلة وممكن ترتاحي شوية اي فترة
ممكنة لراحة اعصابك وتفكري كويس جدا
قبل تاخدي قرار نهائي
عارفة لو كنت مسحت مدونتي مكنتش
هسامح نفسي ابدا
ياخبر انا رغيت كتير اوي
يلاا بقي رودي علي تعليقاتك ونزلينا
موضع جديد
تحياتي
ياسر

غير معرف

ربنا يرجعك بالف سلامة




وان شاء الله مى ترجع



بس احساسى بيقول ان



دى حاجة خاصة اللى منعاكى



عموما يارب ترجعى بالف سلامة



شايفة الناس كلها بتحبك



لانك تتحبى



مى انا واثق انك ها ترجعى من اجل الناس دى



وان شاء الله ربنا يبعد عنك




كل حاجة تضيئك



تحياتى

غير معرف

غير معروف
اهلا وسهلا يا فندم
نورت المدونه
شكرا للمجامله الرقيقه نورت

غير معرف

R.O.U.R.O.U.
اهلا يا جميل الحمد لله رجعت اهه
ومش هعملها تاني ربنا يخليكو ليا

نورتي

غير معرف

موناليزا
اختي الحبيبه موناليزا
كنت بمر بفترة صعبه جدا بجد
ومكنتش قادرة حتي اتكلم وكنت عايزة ابعد عن الدنيا كلها بس والله كلمكو هو الي رجعني وتشجيعكو ليا شكرا لكم جميعا

غير معرف

3abdallah 7osni
اهلا عبد الله

ربنا يخليك شكرا لاهتمامك
وباذن الله مش هبعد تاني

غير معرف

بنت النيل
اختي الجبيبه بنت النيل اختي الغاليه علي قلبي
تراجعت عن قراري بمساعدتكم وباذن الله مش هتتكرر دمتي لي بكل حب وود

غير معرف

Gannah

ربنا يخليكي يا جميله
انا كمان مقدرش ابعد عنكم واديني رجعت ومش هبعد تاني باذن الله
شرفتيني

غير معرف

ياسر

اهلا وسهلا باستاذي الجليل
لا خلاص حرمت مش هبعد تاني ومش هاخد قرار لوحدي بعد كدا
شكرا لتشجيعكو ليا
شرفتني

غير معرف

غير معرف
اهلا وسهلا
شكرا لمرورك وشكرا للمجامله الرقيقه بس لو سمحت تسيب اسمك في اخر التعليق عشان اعرف مين بيكلمني لاني اسفه بعد كدا مش هنشر تعليق معرفش من مين

غير معرف

ايه يا مى الحكايه ابعد 3 ايام الاقى كل حاجه اتلغبطت ..
ايه اللى مزعلك و بعدين مش اتفقنا بلاش حد فينا يستسهل الهروب ..
حاولى تكلمينى على الياهو ضرورى عاوزه اطمن عليكى ..
ربنا معاكى وان شاء الله فتره غلسه شويه و تعدى و الجاى احسن ان شاء الرحمن .

دمتى فى رعايه الله و حفظه

تحياتى

غير معرف


انتى ليه عايزة تبعدى
فى حد بيسيت العالم بتاعه
اللى تربت فيه افكاره
لازم ترجعى
دا مش عقل اصلا انك تمشى
ايه الحاجه القرية اللى تخليكى تتنازلى عن كتاباتك ومتابتك اصلا
مهما قريت فهى حجه ضعيفة
...........
سندريلا

غير معرف

rovy
يا حبيبتي انا خلاص والله حرمت
هههههههههه
مش هقفلها تاني ولا هسيبكو تاني ابدا
انا مقدرش علي بعدكو عني ابدا
تسلمي لي يا غاليتي

غير معرف

sendrlla
عندك حق دة بقي العالم بتاع الانسان الي لازم يتمسك بيه ومش هبعد باذن الله خلاص
نورتيني

غير معرف

مع اني زعلان منك
بس اممممممم خلاص مش زعلان

وربنا يوفقك لما يحبه ويرضى

ومنتظر اشوف مواضيعك الجميله المتفاااائله

يا ابله مي

^_^

غير معرف

لالالالالالالالالالالالالا
ايه ده
انا اول مره اجي
الاقيكي ماشيه
لا انا معترضه وبشده
والله ابعتلك الواد قطران
يجي يبهدلك
عشان تيجي تزورينا

ياريت يامي تفكري كويس
وتفضلي معانا مع اخواتك المدونين

اتمني اجي المره الجايه الاقي بوست جديد
اختك زفته

غير معرف

مى
ارجعى لعقلك يا بنت
اوعى تسيبينا
بجد يا مى ما تقلقينيش عليكى
والا والله هجيب ام احمد ونيجى نزورك
فبلاش تجيبى القرف لنفسك وارجعى يا هاميس
ااصدى يا مى
سوررى
على فكره انتى ليكى تاج عندى تعالى خديه

غير معرف

.»--•ًٍ[Mًٍ®ًٍ.ًٍ¢ًٍâًٍٍَlٍMًٍ]•--«.
استاذ الهدوء
حمد لله علي السلامه مع انك مش ليك حق تزعل اصلا انا الي المفروض ازعل خالص خالص
نورتني

مي

غير معرف

زفته وقطران

اختي زفته نورتي يا توته ههههههههههههه
خلاص خلاص بلاش قطران يبهدلني انا هاجي بالزوق ههههههههههههههه
يا حبيبتي خلاص والنبي حرمت مش همشي واسيب حبايبي تاني المدونين

اختك مي

غير معرف

بنت مصريه

حبيبت قلبي انجي الجميله وحشاني موووووت والله والله وحشني دمك الي زي السكر
مش تقلقي عليا يا قمر سيبيها علي الله زيي انا خلاص مش هسيب التدوين عشان بجد حسيت قد ايه انا ليا اخوات بجد بيحبوني
نورتيني وسلميلي علي ام احمد وخليها متجيش تعالي انتي لوحدك تنوري البيت والمحافظه كلها محنا محافظه بقي نتكلم براحتنا ههههههههههههه

غير معرف

يارب تكونى بخير ولا تتاخرى فى الرجوع
يعنى لا يكون ابدى ولا شئ
نحب تواجدك معنا
لا تغيبى

غير معرف

عزيزتى
على اد ما احنا لينا معنى فى حياتك

هيكون بعادنا عنك ليه تأثيره

ولو انتى حسه ان وجودنا مش بيسعدك بجد

ابيعدى

بس احنا بنفرح بيكى وبنكون سعداء بيكى اوى

ربنا يحميكى وينور طريقك

سلام

غير معرف

نهر الحب
اشكرك جزيل الشكر غاليتي عن كلامك الرقيق
ولن اغيب باذن الله
وسيكون هناك بوست جديد قريبا ولكن ادعو لي فانا في امس الحاجه لدعائكم

وانا ايضا احب وجودي معكم

غير معرف

كلام.....لبنات حوا
اهلا اهلا اهلا و مليون اهلا
انت فين من زمان انت غبت عن مدوناتي كتير جداااااااااااااااااااااااااااااااا
لعل المانع خير

انا مش هسيب التدوين لان بجد حسيت قد ايه انا غاليه عندكم معلش استحملوني اختكم الصغيرة وطايشه بس رجعتوني ليكم بجد ومش هسيب التدوين باذن الله بس مش تبقي تنساني تاني وخلي مدوناتي في بالك

مي

غير معرف

ترجعى بافلف سلامه
ولعل المانع خير انشاء الله
تحياتى

غير معرف

فينك با مى.. وحشتينى .. وفين القصه اللى قلتى عليها ..
اتمنى انك تكونى بخير حبيبتى

تحياتى

غير معرف

مى انت فين مستخبية ولا اية

بس لزم اجيبك

فين الجديد الا عندك انتى نمتى ولا اية

بصى ليكى تاج عندى تعالى بسرعة عايزة اكتشف اسرارك

تحياتى لكى

بنت النيل

غير معرف

ايه يا حاجه انت فين

غير معرف

momken

شكرا ليك يا فندم ونورت البلوج بالزيارة والتعليق

غير معرف

rovy

يا حبيبتي انا موجوده بس والله مش باعدني عنكم الا الشديد القوي
ادعولي وادعو لماما كتير اذا سمحتم ارجوكم

غير معرف

بنت النيل
انتي اصبري عليا بس لما اشوفك يا تحفه انتي
بقي انا عبيطه ماشي يا توته بس لما اقبلك علي الميل بس
ههههههههههههههههههه
انا كشفت الاسرار وكل شئ انكشفا وبان

هههههههههههههههههههههه

غير معرف

بنت مصريه
يا باشا انا هنا بس مش قادره اكتب شويه ونفسيتي وحشه خالص ادعولي وادعو لماما
ميرسي لسوالك يا اجمل انجي ربنا يخليكي ليا

انتي بجد جميله وروحك حلوة ربنا يخليكي يا رب

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP