11‏/03‏/2008

أنا محتاجالك




أنا محتاجالك

أنا قلبي مش قد الالام
أنا نفسي أنا في حضنك أنام
كفايه قلبي تاه وضاع ويا ما اتحمل ما نام
دي جروح كتيرة جروح خطيرة
تعبتني هلكتني خلتني مش قد الالم
تعبت يا ما قاومت يا ما بس هيا اقوي مني اقوي
وانت عارفني حسسني شايفني وبايدك انت بتجرحني
حبيتك بقلبي يا حته مني وقلبي بي حبك خطفني
وانت بعيد عايش سعيد وانت وحيد؟
وانا قلبي محتاجلك اكيد
تعبان اسير عطشان حنان محتاج حنانك محتاج امانك
الحب ايه غير الامان
محتاجه اضمك محتاجه حضنك محتاجه انا كلمه بحبك
ارجوك تعالي بعدك محالي دة بعدك و لله حرام
انا جنب منك محتاجه حضنك محتاجه انا لونظرة منك
نظرة تلقيني من طول سنيني وانا تايهه و بايدك أنيني

2 التعليقات:

غير معرف

اذا اردت شئ بشدة فاطلق صراحة ان عاد لك فاعلم انة ملكك للابد وان لم يعد فاعرف انة ليس لك من البداية (اسير الجراح)

غير معرف

من الصعب ان اتخلى عن قلب عشت معة اجمل لحظات العمر

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP