23‏/05‏/2008

نبيك محمد

اولا النشيد دة مش انا الي كتباه دي بنت كانت معايا في اعدادي
كانت بتليقهولنا وانا كتبته كنت برتاح جدا لما اسمعه


بعنوان

نبي محمد

نبي محمد بعتلك رساله

وجوة الرساله

**************

بلادك ولادك
في حاله غضب
في حاله عجب

عشان اليهود بقي لهم وجود
في ارض الرساله

في ارض الخلود
في حاف

في حافا و يافا وفي القدس
داسو عيون المساجد

وقتلوا الي راكع و قتلو الي ساجد
وهدموا البيبان

وسكتوا الاذان
ولولا الامانه وعمق الايمان

لكان عقلي دل
و اكن قلبي دل

نبي محمد يا صادق
يا امين . اشفع لي

عند ربي واشفع للعالميين



7 التعليقات:

غير معرف

وأول تعليييييييييييق

بجد بجد بجد
كلمات مؤثره
جدا جدا

بس احنا فين
مجرد تايهين
غرقانين
في افكارنا ونفسنا
ونفسي نفسي دي قاعدتنا


يلا اللهم اغفر لنا ضعفنا

وارحمنا وارحمهم يا رب العالمين

تحياتي
احمد
:)

غير معرف

مدينه الملائكه
كان نفسى اكون اول تعليق
لكن احمد سبقنى

وقتلوا الي راكع و قتلو الي ساجد
وهدموا البيبان

كلام مؤثرة جدا

بجد نشيد جميل

لكى منى كل تحية يا احلى مى
بنت النيل

غير معرف

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
جزاكم لله خيرا
كلمات جميله جدا جدا
ربنا يوفقك يارب وجزيتى خيرا على الامانه فى النقل
وأنشاء الله يحرر الاقصى الاسير ويتم الله نصر المسلمين بنا لابغيرنا
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أخوك
د/أحمد جمال

غير معرف

وسكتوا الاذان
ولولا الامانه وعمق الايمان

لكان عقلي دل
و اكن قلبي دل

نبي محمد يا صادق
يا امين . اشفع لي

عند ربي واشفع للعالميين

ان شاء الله هيشفع للمسلمين

كلامك جميل جدا يا مى


بالتوفيق ان شاء الله

تقبلى تحياتى واعجابى بكلماتك


اسير الجراح

غير معرف

السلام عليكم
اختى الحبيبه كلمات البوست جميله ومعبره عن احالنا .. تحياتى لصديقتك و قولى لها انها مبدعه و تسلم ايد اللى كتبته
اللهم صلى على الحبيب المصطفى واجعله شفيعنا وارفع همنا و عزنا ولا تزلنا
يا مغيث اغث امة الحبيب المصطفى ياااارب ......امين
كل الود و التقدير
تحياتى
rovy

غير معرف

أمير الهدوء
منور يا امير الهدوء احنا قلوبنا معهم ول بايدينا نكون بدلهم ربنا يقويهم ويقوي عزميتهم ويرحمهم من الاوغاد
****************************
بنت النيل
بنت النيل منورني يا جميل والله
شكرا لمرورك واهتمامك وتعليقك
****************************
د/أبا يحيى وادم
اهلا وسهلا بيك اول زيارة ومش تكون الاخيرة باذن الله نورتني ودعائنا معاك كلنا ومن قلوبنا اللهم ما حرر بلاد المسلمين جميعا من كل الاوغاد
تحياتي
****************************
أسير الجراح
نورتني ودي مش كلاماتي دي كلمات زيمله ليا كانت معايا في اعدادي بس لاسف انا مليش اتصال بيها بس كلامها مش نسيته ربنا يوفقك الجميع
****************************
rovy
اجمل روفي
منورني ديمن يا رب و دمتي لي صديقه صدوقه
هستني الاكونت الجديد لاني فعلا نفسي اتكلم معاكي
***************************


بجد انا فرحتي بتكون كبيرة جدا باهتمامكم وتعليقتكم
و ان شاء الله هتكون الفترة الي جايه بوستات كتيرة ورا بعض هستنكم وهستني تعليقتكم الي بتفدني جدا

المخلصه لكم

مي

غير معرف

مدينة الملائكة
بوست رائع
سعيد بمعرفتى مدونتك
واتمنى ان تتواصلى معى
وصلى الله على سيدنا محمد وعلى اله وصحبة
تقبلى تحياتى
ومتعك الله بالحب والسعادة

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP