25‏/05‏/2008

الاصدقاء حقا

بصو بقي
انا هحكيلكم علي صديقي الجديد وفي محل اخي الصغير
امير الهدوء
في يوم كنت مخنوقه جدا
ومش طايقه نفسي صراحه
وطبعا الكابتن احمد بيدخل عشان يشوف المدونات
دخل علي مدونتي ولقيت الشات فتح
لقيته احمد وانا بصراحه لما اكون مخنوقه مش ببقي مرزكة ولا طايقه اتكلم كتير
المهم الكابتن احمد حاول يخرجني من الي انا فيه بس كنت علي اخري بجد
اتفق معايا علي حاجه
نطفي نور الغرف ونرسم اي رسمه ومش نشوفها الا لما تخلص
ونشوف جوانا ايه هيطلع علي الورق
وبعد الاحاح مش قدرت طبعا اقول لا
قومت رسمت مع اني اعتبر فاشله شويه في الرسم
واحمد بردو رسم رسمه
بس انا هوريكو رسمته هو انا رسمتي هنزلها في بوست تاني
دي رسمه احمد رسمها وبعد ما فتح النور فضل يضحك علي رسمته

ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟
شكرا جزيلا الي صديقي العزيز

و شكر كبير اخر لصديقتي الجميله صاحب مدونه من اجل الحب
ربنا يخليلي كل اصحابي
شكرا لكا الاصدقاء الي بيدخلو وبيعلقو وبيسالو عليا
طبعا روفي دي حاجه تانيه
مش بتنسي حد وعلي طول معايا وديمن متبعاني
بجد شكرا لكل الاصدقاء وانا بحمد ربنا انه عرفني
علي حاجه اسمها مدونات عشان اتعرف علي اصدقاء بجد زيكم شكرا ليكم

34 التعليقات:

غير معرف

ههههههههههههه
هههههههههههه

ايه المفاجآة دي

ربنا يخليكي

^_^

بس ايه رأيك في التخاريف دي

بتنفع ولا لأ ؟؟

اي خدمه خليتك مبتسمه في الآخر

:)

شكرا جداا يا مي على البوست الجميل ده

تحياتي
أخوكي الصغير
أحمد

غير معرف

امير الهدوء


اية الرسمة دى

بس بجد فكرة جميلة

بجد يا مى انتى انسانة من جواكى جميلة جدا

سعدت بتعليقى على الرسالة

تقبلى تحياتى


اسير الجراح

غير معرف

ساعات قليلة لنتحد ولو لدقيقة
الساعة الرابعة عصراً نرسل رسالتنا الأخيرة
http://kawlansadida.blogspot.com/2008/05/blog-post_24.html

26.05.2008

غير معرف

جميله اوي الرسمه دي
والاجمل الصداقه طبعا

تحياتي

غير معرف

مدينه الملائكه

انتى بجد انسانة جميلة اوى وكل
مرة اكتشف فيكى حاجة جميلة
بس لية مخنوقة مفيش شىء يستاهل يخليك مخنوقة ومش طايقة نفسك
بس بصراحة فكرة احمد جميلة وانا
هاجربها

تحياتى لكى
يا اجمل مى
بنت النيل

غير معرف

على فكره انا استشاريه نفسيه
والتجربه اللى عملها الصديق معاكى
مهمه جدا ف علم النفس
لانها بتعبر عن اللا شعور
ايده بتتحرك وبترسم حاجه جواه ممكن ميكنش منتبه ليها
زى اختبار بقعه الحبر
للعالم رورشاخ
بس انا اعتقد ان الرسمه دى فيها تفاصيل كتيره وكلها ف مكنها قوى
معتقدش انها اترسمت ف الضلمه
لانها لو كانت اترسمت ف الضلمه
كانت بدت اقل
تنظيما مما هى عليه
بوست جميل
احييكى واتمنى تنورينى

غير معرف

اولا بعد الشر عليكى من الخنقه وبجد انا متشكره قوى على حسن ظنك بيه ..
مفيد اكيد انك تركزى لما تكونى متضايقه فى اى حاجه تانيه غير الحاجه اللى مضيقاكى .. المهم تكون افادتك وحسيتى انك مرتاحه ..
اكيد انتى ما تتنسيش علشان كده اصحابط مش ممكن ينسوكى وانا كمان سعيده بيكى قوى وبكل اللى حبيتهم وحسيت بحبهم فى عالم التدوين الساحر اللى فعلا ملا حياتى بناس حلوين قوى قوى .
دمت بخير حبيبتى
rovy

غير معرف

ايه ده كل الناس دى هنا وانانايمه على ودانى وال انا مفكراكى هتنزلى حاجه على المدونه التانيه وكل شويه ادخل عشان ابقى اول تعليق تقومى تسهينى وتنزلى هنا
مش قولتلك انك سوسه مااااااااشى يامى

بس والله فكره حلوة هبقى اجربها لما اكون مدايقه بس انا عاده لما ببقى مدايقه واجى ارسم برسم حاجات بشعه

وبعدين ايه شكرا دى مفيش شكر بين الاصحاب وبعدين ياباشا انت تاشر واحنا ناكل واى خدعه

سلاموكزات ياقمر

غير معرف

الفكرة الجديدة واللذيذة دى هى اللى تخلى الواحد يخرج من حالته ويطلع ضيقته غفى اى حاجة

فكرة جميلة ورسمة امير الهدوء لذيذة جدا

غير معرف

فكرك ناضج استمري

غير معرف

مى

انا عارف ان اول تعليقك مكنش


بلاسلوب اللى هو بس


انا ما كنش قصدى ازعل حد منى



عموما قولى لااحمد ما يزعلش

وانا ها روح عندة المدونة


وهارضيها

تقبلى اعتزارى

غير معرف

على فكره حلوه اوى ان اننا نرسم فى الضلمه من غير مانشوف

بس ازاى الرسمه بتاعه امير الهدوء طلعت مظبوطه كده

شكله كان فاتح النور وهو بيرسم

ع العموم يارب ماتكونيش مخنوقه ابداااااااا
ومستنيين رسمتك

غير معرف

احم احم احم

الفكره عجبتكم اووووي كده

طيب كويس


افكر في افكار تانيه


^___^


اما بالنسبه للرسمه
فالتفاصيل مظبوطه
بالنسبه لكم
لكن بالنسبالي شخبطه
لاني برسم اساسا

واللي يضحك هو الالوان
كنت فاكرها الوان معينه وطلعت عكسها خاااالص

ده المضحك جدا في الموضوع


تحياااااااتي

غير معرف

شىء جميل وجود حد يعتقد وجود مدينةللملائكة الزمن ده
شعور جميل ناتج عن شىء اجمل
تحياتى

غير معرف

ده طلع فنان كبير الرسمة الحلوة دى وفى الضلمة طب ازاى وبالالوان كمان
مستنيين رسمتك
ويارب دايما تكونى سعيدة

غير معرف

مساء الخير
بوست جميل والرسمه جميلة وما أجمل ان تجد صديقك جوارك عندما تكون محتاج اليه ربنا يدوم الصداقة بينكم

تحياتى

غير معرف

امير الهدوء

معلش ردي جيه متاخر شويه بس بجد انت وكل الي اتعرفت عليهم علي النت اصدقاء بجد
الشكر ليكم كلمكم

غير معرف

أسير الجراح

نورتني ومفيش زعل ولا حاجه
حصل خير
وشكرا لذوقك وكلامك الرقيق

غير معرف

Whispers just for a Night

اسفه اني اتاخرت
بس ان شاء الله
شكرا

غير معرف

shosha

نورتيني شكرا

غير معرف

بنت النيل

يا جميله انتي اجمل ربنا يخليكي ليا يا رب

مخنوقه من ايه ايه في الدنيا ميخنقش

ربنا يخليكي يا قمر وميحرمني منك ولا من زيارتك
هستني رسمتك انتي

نورتيني

غير معرف

بنت مصريه

ايه النور ده المدونه نورت يا جميل
انا رحت المدونه وعجبتني جدا
نورتيني يا قمر ويا ريت متكونش الاخيرة

غير معرف

rovy

روفي يا قمر نورتيني بجد مش قادرة اقولك اي حاجه علي كلامك الجميل الا بجد انتي شخصيه عزيزة عليا جدا

غير معرف

مدونه من اجل الحب

منتي نيمه علي ودانك فعلا منتي وقعتي بلسانك اهه مش بتدخلي الاتنين يا دوده

ههههههههههههههههههه

لما الواحد يلاقي ناس كويسه وطيبه ومهتمه بيه لازم يشكر ربنا ويشكرهم من بعده انهم جمبه
بعد كدا تدخلي علي الاتنين


سلاموز

هههههههههههههههه

غير معرف

مدحت محمد

ميرسي لزوقك ونورتني

غير معرف

drpharma

ميرسي يا فندم
نورتني ويارب تكون زائر مستديم

غير معرف

لست أدرى

ميرسي علي الزياره الجميله دي

والرسمه قريب باذن الله
بالنسبه لرسمت احمد هو وضميرة بقي
هههههههههههههههههههههههه
علي فكرة انا بموت في مسلسل winter sonata انا كمان

غير معرف

كلام على بلاطة

شرفتني بزيارتك مدينه الملائكه موجوده في قلب كل واحد بيحب
ميرسي لذوقك

غير معرف

rara
ميرسي يا جميل ونورتيني

غير معرف

monaliza
شرفتيني يا قمر بالزياره
والصورة قريب باذن الله
ومعها بوست كمان واوريكم صورة جديدة رسمتها من تعليم الرسم

غير معرف

عزيزتى
باين عليه موهوب

اه انا بقول كده لانى فاشل فى الرسم ورسمته فى الضلمة احلا من اى رسم ليه فى النور

بس الفكرة حلوة بس بقه بدل فى الضلمة لازم نقعد شويه علشان ناخد جو الظلام والاحساس بيه

ورسمتك اخبارها ايه

تحياتى

سلام

غير معرف

احساس لسه حى

اولا انا زعلانه منك عشان بقالك كتير مش بتزورني ثانيا الرسمه بتعتي في البوست الجاي وبالنسبه للرسم الوحش انا كمان رسمي وحش بس بدخل اتعلم علي المنتديات الرسم
حاول زيي هبقي انشر اول رسمه اتعلمتها

نورتني

غير معرف

عزيزتى
انا مقدرش على زعلك

بس الظروف ساعات بتخلينا ننسا ناس بنحب نشوفهم

وانتى قلبك كبير ولازم تعديلى الحاجات دى

وانتى كمان مش بتزورينى وبتتاخرى

مستنيكى تخدى لفه على مدوناتى

لا مش هحاول اتعلم الرسم لانى مهما اتعلمت مش هتقنها

سلام

غير معرف

الف سلامه عليكى يا مى سلامتك
يا ريت تبقى تطمنينى عليكى
امبارح بعد ما اتكلمنا بشويه عرفت الخبر ده وكنت فى حال ما تسمحش اقعد تانى على النت ولما هديت حبيت اكتب البوست اللى قرأتيه حسيت اد ايه مهم اننا نحس بنعم ربنا علينا .
المهم الgmail عندى بيفتح بالصدفه بجد والله لو تحبى ابقى اكتبيلى لو عندك ايميل على الياهو او الهوت وانا حأحذف التعليق قبل ما ينزل لو مش عاوزه يكون مكتوب للكل .. لو الكومنت عندك بيتحفظ كنت حأكتبه لكى ..
ربنا يطمنى عليكى
rovy

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP