09‏/09‏/2008

مدونين كي جي 2



بيبه: اسيك؟
بيبه: انتى اسمك ايه؟
مويا: اسيك؟
مويا: اثمي مويا
مويا: انا تويسه اتي تويسه؟
بيبه: انا تويسه خالس
مويا: واتي اثمك ايه ؟
بيبه: انا اسمى بيبه
مويا: بيبه
مويا: يحني ايه بيبه تي؟
بيبه: اه
بيبه: وحس؟
مويا: لا مسي وحس بس يحني ايه
بيبه: مس عالفه اتولت ايه؟
بيبه: بس هو تده
بيبه: بيبه خلاس
مويا :خياص خياص
مويا: ماسي
مويا: اتي في سنه تام
بيبه: كى زى وان
بيبه: انتى ؟
مويا :كي زي توة
مويا :مس دحاء هي الي تديتي
مويا: ؟
بيبه: اه
بيبه: بس لخمه
مويا: انا حبها اوي
مويا: ليه دي حوة خالص
بيبه: لا
مويا: حملتلك ايه
بيبه: انا مس حبها خايس
بيبه: هى النهايده فديت تزعق
بيبه: وتقولنا اقحدوا هنا
بيبه: وكانت مكشيه خايس
مويا: معيش معيش
مويا: بس هي حوة
مويا: دي مايه اتيتني مساسه
بيبه: معيفس بأى
بيبه: ايااه
بيبه: يابختك
بيبه: وانا
بيبه: مس هتدينى مساسه؟
مويا: زاكلي تويس وهي تديتي واحته
بيبه: عيسان حبها أوى كمان
مويا: تي بتجيب تتيل اوي
بيبه: هى بتتى الى بيزاكل تويس؟
مويا: اه عيتوي
مويا :يما تكوبي سوال حو تديتي واحده حوة
بيبه: تيب
مويا: بتيتيني مس اند
مويا :بس بتنامي وهي بتدينا الدلس
بيبه: انا هبأى ازاكى تويس عسان تدينى مساسه
بيبه: اسلى بحبها خايس
بيبه: انا مس سوفتها خايس
بيبه: هى حوه؟
مويا :اه حوة بس بتنامي
بيبه: حوه أوى
مويا :تؤينا استوته وتنامي
بيبه: انا حب انام
مويا :يئ انا مس بحبي انامي ايا في البيت
بيبه: اسى ماما بتسحينى بديى عسان
بيبه: اجى هنا
بيبه: وانا مس حب اصحى بديى
بيبه: يييييييييييي
بيبه: ماما بتزعأيي
مويا: معيش يا بيبه
بيبه: اسحى اسحى
مويا: معيس يا بيبتي
بيبه: ايبيت حو أوى
بيبه: انتى عسويه أوى
مويا: يئ انا بحب الملسه
بيبه: انا حبك خايس
مويا: وانا تمان حبك خايس
مويا: تدتي سنونش دبنه
بيبه: انا مس عندى خواتى بنات
بيبه: انتى بأى اختى
مويا :ويا انا تمان
بيبه: ماسى؟
مويا: واتي تمان اتي
مويا: تدي
بيبه: ييييييييييييييي ويا انتى؟
بيبه: معيس مويا بيبتى
بيبه: يئ
بيبه: مس حبها
مويا: خياس خياس
بيبه: انتى خدى ميبه؟
مويا: تاتلي ايه سوفي سنوتشاتي وتولي الي حبيه
مويا: ماسي
مويا :حوة الميبه تي دميله
بيبه: خياس
مويا: هي امها ايه عسان باباتي يدبهولي
بيبه: اتى خدى منى ميبه
بيبه: مس عايفه
بيبه: اساى مامتى
بيبه: ؟
مويا: ماسي
بيبه: ماسى
بيبه: ختى منى
بيبه: انا اسايها اما ايروح
مويا: ماسي
بيبه: انتى مس هتيوحى بأى؟
مويا :متنيه مانتي تيدي تاختني
مويا :وايتي؟
بيبه: انا كمان
بيبه: ماسى
بيبه: استناها ماكى بأى
بيبه: ماسى؟
مويا :ائه ته منتي دات
بيبه: ييييييييييي
بيبه: مانتى يسه
بيبه: خسايره
بيبه: استنى يوحدى بأى
مويا: معيس انا هئولي لمانتي نئعوتي معاتي
بيبه: ييأ خياس
بيبه: يوحى اتى
مويا :ييأ هتنا معاتي
بيبه: انا استنى وخياس
بيبه: ايييييييييييه
بيبه: مانتى تت هناك
مويا: ماسي
بيبه: هيييييييييييييه
بيبه: انا هيوح
مويا: سيام يا بيبه يا بتي
بيبه: سيام يامويا ياببتى

الحوار اعداد وتقديم
مويا الي هو انا
وبيبه قصاقصيص حبيبه
شفوه عندها

26 التعليقات:

غير معرف

هييييييييييييييه
اول تعليق
هاحجز وراجع

غير معرف

اوى تعييق
استنينى
هههههههههه

غير معرف

يا نهار ابيض
ايه دا؟
انا نص الحوار مافهمتوش
واضح انى اتأخرت اوى فى دراسه اللغه دى
لأ بس بدد بدد بوست حو اوى احلى من سوكولاته وسيبسى
اتو عساسيل وانا هالحب معاكم بعد تدة:))

غير معرف

ععععععععععع
عمرو قبلى وانا النص التانى؟
يالهوى
ماشى
هقول ايه يامى
عمرو قال الخلاسه
احنا عساسيل وهيلعب معانا ههههههههه

غير معرف

هههههههههههههههههههه
والله اة هموت من الضحك
فهمتة تلة
اسمت اية؟اسمك اية
اسيك؟اذيك
وحس؟وحش
بس هو تدة؟بس هو كدة
خياص خياص؟خلاص خلاص
ماسي؟ماشي
في سنة كام
ههههههههههههههههههه
كي زي وان كككككككككككك
وكي زي 2 هههههههههههه
عامل زي الا بيترجم من صيني لعربي
ستوتش دبنة
بوست تميل
بس مس حيالي مس حالفين
تحملوا تويس سوفوا بئ هلبس المليلة
بتاحتي حلسان ماما متتلبنيش كتا كتا
ماسي يا مويا ماسي يابيبة اعععععععع
المليلة بتاحتي وقع حليها سيتولااتة اعععععع
ياخبر ابيض رجعتوني حيل محاكم
ههههههههههههههههههههههههه

ياسل

غير معرف

حوار جميل جدا .. تجرب " يميلة " جميلة يعني ان الواحد يرجع لطفولته ببراءتها ومعانيها الحلوة .. بس انتم نسيتم تحطوا القاموس علشان نفك بيه الشفرة :)

رمضان كريم

غير معرف

انا مس هقول عووووووووو
حلسان اصحابى الصغنينى يخافوا
ويجلهم كوابيس ويحلموا بالعووووووو
حلشان همة سطلين وكويسين
لكننننننننننننننننننننننننن
لو مس سمعوا الكلام
هجيب حمو العفريت والسعهم با لكبيربت والسطة الحامية
فاهمين يا كتاكيت
يلاااااااااااا
بقى احكيلكم
حدوتة قبل النوم المسلية اسمها
حمو دراكولا والتنين الى من غير بامبرز
!
!
يلاااااااااااااا
اطفو النوررررررررررر
عوووووووووووووووووووووووووووو
تسلمى يا غالية
امواااااااااااااااااااة
عوووووووووووووووووووووووووووو

غير معرف

ايه ده هو انتي اللي كنتي مع حبيبة
وانا اقول مين اللي علمها كده
ياما نصحتها تختار أطفال في سنها
بس نعمل ايه القلب ومايريد بقي

غير معرف

هههههههههههههههههه

ده كل الكلمات ضاربه معاهم لخمه خالص

لا بجد موضوع جميل اوي وضحكني موت


تحياتي

غير معرف

ايون انا قولت برضوا لبيبا انها واكله شوية حروف بزياده وحاطه حروف زياده لا كدا فهمت اخر حته بس نفسى اهم ترجمه ميبه بمعنى ايه
مدونين زي السكر انتم والله
بس بطلوا تتكلموا كدا كتير لفعلا تنسوا العربى وتنسهولنا .. الله يكرمكم

خالص تقديرى وتحياتى

غير معرف

ههههههههههههههههههههههههههههه
بس أنا فهمت بالعافية
أتمنى تدخلي تشوفي مدونتي
أصلها جديدة

غير معرف

هاى
انا قراته كذا مرة عشان افهم اصل الواحد عدى المرحلة دى من زمااااااان ههههههه
ده محتاج قاموس
فكرة مختلفة
تقبلى مرورى

غير معرف

ماشاء الله
مدونتك جميلة جدا
تنظيمها وتأليفها و تصميمها وإخراجها

بحييكى عليها

و بحييكم على البوست اللذيذ ده

دى اول زيارة ليكم و ان شاء الله مش هتكون آخر زيارة

غير معرف

blue-wave
ههههههههههههههههه
مبروك اول تعليق

غير معرف

Habiba
ههههههههههههه
مس اوي تعييق يا بيبه عميو سبقك

غير معرف

blue-wave
اه واتح خايص انت مس دلست ايغه تي
بدد هتيدي تيعب معنا بس عي شيط تدبلنا سيبسي وسكيواته
ههههههههههههههههههههههههههه

غير معرف

Habiba
معيس يا بيبه معيس عمي صحبنا بيدو
هههههههههههههههههههههههه
طبعا احنا عساسيل
هههههههههههههههههه

غير معرف

ياسر
بعد الشي عنت يا ياسل
بتلجم يه بئي سيب الناس تتعيم مننا
صيني ايه صيني ته ههههههههههههههه
لا حيالي خايص هتيتي تيعب محانا طيب هتجيب سنوشات الدبنه معات
والله تويس اننا طلعناك من المود بتاحك وخيناك بيبي محنا خي بايك من الميله بحد تده

غير معرف

عالم حبيب
هههههههههه
الميه الديه شاء الله
ههههههههههههههه
نويتني فعيا الطفوله جميله بكل برائتها وراحت بالها ياريت بجد نرجع اطفال ياريت

غير معرف

كيكي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا يهوي يا كيكي تعليقك يجنن موت اكتر تعليق عجبني والله حمو دراكولا والتنين الى من غير بامبرز
هههههههههههههه
والله انتي سكر
تسلميلي ديمن يا اغلي الاصدقاء

غير معرف

كلام حسام
اه انا الي تونت مع بيبه في مانح
ههههههههههههههههههه
انا علمتها انا انا هههههههههه
منا حوة وماتبه وانا مالي بئي اه هي حبني وات لا ائة ائة ائة
هههههههههههههههه

غير معرف

WhItE HeArT
هههههههههههههه
هي تي المشكيه يا وايت كان يازم تيجم بس مفيس مسكيه احنا بكتيب سح هنا
ههههههههههههههههه

غير معرف

nour shahen
ميبه يعني مربي هههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
متخفيس احنا مس نسيناه خايص خايص احنا سي الفي اهو
هههههههههههههههه

غير معرف

princess
معيس يا بينسيس ههههههههههههههه
يحني اتي كبيله يا خساية مس هتيدي تيعبي محاناهههههههههههههههههههههههه
التاموس هنسله بخمسين ايس ائي استليه بئي

غير معرف

Eman Eltaher
مرسي يا ايمي
ربنا يخليكي شكرا بجد
ان شاء الله متكونش الاخيرة مستينيك تنورينا ديمن

غير معرف

ايه يابنتى فيلم الكارتون اللى وقعتينا فيه دا
ههههههههههههههههههه
انا بحب كلام العيال قوى
احييكى عالبوست يا مى
بس انا زعلانه منك عشان
مش بتعبرينى اتمنى تنورينى

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP