20‏/09‏/2008

تاج تدبيسه من بيبه حبيبتي



التاج ده جالي من اجمل بيبه
ههههههه
صاحبه مدونه قصاقيص حبيبه

استعني علي الشقاء بالله
ونبتدي

س1-اذكر 6 اسرار قد لا يكتشفها من يقابلك لاول مرة
حزينه اوي
عصبيه اوي
مجنونه اوي
بيقولو طيبه
مبحبش الف والدوران
بكرة الظلم للاسف انا اكتر واحده بتظلم


س2-اذكر 16صفة عن نفسك
16 يا نهار ابيض اجبهم منين دول
يلا هنفضح هنتفضح ما علينا
عصبيه دي اساسي معلش استحملوني بقي
طيبه شويه
ساعات بتهوان في حقي لما يكون شخصيه بحبها جدا بس غير كدا ممكن اكل اي حد يدوسلي علي طرف
رومنسيه
ساعات بكون سوسه ههههههههه
بثق في الناس بسرعه ودي مصيبه بعاني منها
مبعرفش اطلع كل الي جويا وديمن في شئ بيخنقني
بحس ساعات اني عمري ما هفرح ولما بفرح بفتكر انها هتدوم وبرجع اتكسر
حنينه بس لما بقلب بتبقي قلبه سودا
بتحمل كتير بس لكل انسان طاقه ولما بتنفز بتضيع كل الي بناه انا كدا
بحب الاكسسورات اوي ونفسي اتعلم اعملها بس مبعرفش
بحب الخياطه بردو وتصميم الازياء وكدا بس بردو مش عارفه اتعلم اذاي
بحب الاطفال جدا والفتره دي بقيت مجنونه زياده بيهم ومحدش يسالني ليه
مبحبش الدموع بس في نفس الوقت ساعات بحتجلها مش بلاقيها
محبش الظلم بيكسرني اني اظلم او اشوف حد بيظلم
بحب اشوف الناس وهي بتحب بعض يعني اشوف الحبيبه بحس ان الدنيا لسه فيها حب بجد

س1-بدأت تدون من امتي ؟ و دخلت العالم ده ازاي ؟
24/2/2008
عرفت المدونه بتاعت زميل ليا كانا متطوعين في الدورة العربيه للرياضه
عجبتني عملت واحده الي هي قلب شبح وبعدين عملت مدينه الملائكه

س2-ايه كان انطباعك في البداية ؟
شئ جميل رائع كنت سعيده جدا

س3-مين اكتر واحد بتهتم بتعليقه علي بوستك الجديد ؟
كل الناس انا بحب التعليقات وبكون مبسوطه جدا لما القي حد علق عندي وبنكون مبسوطه اكتر لما يكون اول مرة

س4-ايه أهم حاجة اتعلمتها من عالم التدوين ؟
فيه كدب كتير للاسف
بس بردو في ناس صادقه جدا

س5-ايه أكتر حاجة كرهتها ؟
الكدب والنفاق

س6-حاسس ان التدوين له تأثير ؟
اكيد طبعا تاثير كبير جدا وبدليل مدونات مصريه للجيب بتلاقي نجاح كبير

س7-تهدى التاج لمين؟
لاي حد يحب ياخده

39 التعليقات:

غير معرف

لا مش ممكن دى سابقه فى حياتى انى اخد اول تعليق بقى ههههههههه
نسيتى تقولى انك بتحبى تكروتينا يا مى
الاجابه ورد عليها فى سطر .. فين الرغى انتى طلعتى بخلو خالص
نهارك ابيض تكونى زي حالات ناس كدا منوفيايه
بس طبعا اجابتك جميله وحسيت انك شددتى قوى على حكاية الظلم ربنا يبعد عنك شر الناس يا رب وفعلا الظلم شيء بيغير جدا في حياة الأنسان
يا رب فى وسط رغيى محدش ياخد المكانه الأولى منا مصدقت وصلتلها
بس متبقيش سوسه صفه مش حلوه دى هههههههههههه
خليكى عسوله زي ما انتى كدا وبس
ربنا يبارك فيكى يا مى بجد شخصيه جميله انتى ودا طبعا مش رأيى اتوصلت ليه من التاج لا لانك كروتينا زي عادة كل المشاهير ههههههههه
بس فعلا اى حد بيتعرف عليكى عن طريق كتابتك بيحس جدا بجمال شخصيتك
خالص تحياتى واعزرينى لو طولت

غير معرف

عرفت اللى فيها لما بعت بان عليها أنى مش اول حد .. واااااااععععععع اه يا قلبى .. طيب تنفع الخدعه دى يا مى بقى نبقى الحد المليون ولا ندرى الا لما تنزلى بالنتيجه هههههههههههه
يلا معلش حصل خير . بس انتى ليه حاطه اشراف على التعليقات هل فى حد بيقول تعليق مش تمام ولا ايه

غير معرف

هيييييييييييييييه انا الأول فعلا
شوفى انا اقعدلك فى المدونه بقى
انا اتهبلت باين عليا .. اثر الصيام معلش بقى ونقص الموارد لمعدتى شكله اثر على عقلى هههههههههه
.. الله المستعان
انا هروح اصلى وابطل ازعاج بقى

غير معرف

nour shahen
يا ستي انتي الاول والتاني اهو
يادي الكروته طيب انا اعمل ايه قوليلي كروتك في ايه وانا اقولهولك
بالنسبه للاشراف علي التعليقات
فا ايوة في ناس بتقول كلام رخم وكلام مش مفهوم وناس بتوعظ وهي مش فهمه حاجه نورتي يا نور

غير معرف

nour shahen
يا حبيبتي مفيش ازعاج ولا حاجه
منوراني ديمن يا رب
بس والنبي قوليلي انا كروتك في ايه

غير معرف

يا ميمى فى اسرار تحسى انك مستعجله كدا
وفى باقي للتاج بتاع بدأت التدوين من امتى مش كامل ولا شكل حبيبه اللي بعتتهولك كدا وهى اللي اختصرت منه
لكن فى اسئله كتير فى التاج مش موجوده انا مالى بقى واااااااااااااااااع
شكلك اتخنقتى منى طب اعمل ايه
مش بحبك لازم اتابع يعنى واعلق بقلب كدا ولا اكروت انا كمان هههههههههه

غير معرف

والله حبيبه بعتاه كدا
اسالي انتي يا ستي الي يعجبك وانا اجاوب

غير معرف

ميوشه حبيبتى
اول ماشفت 8 تعليقات اتخضيت وقلت بقى انا اللى اهديه ةفى الاخر ابقى التعليق التاسع طلعوا واح والرد بس الحمد لله ههههههههههه
خليكى عسول كده ز ماانتى بس بطلى تبقى سوسه
وعلى راى البت نور شاهين حبيبتى
بطلى كروته :)

شطورة ياحببتى بتادى الواجبات اولا باول مش زى ناس -وش بيغمز -
اللى هو انا يعنى
سلااااااااااااااااااااام

غير معرف

يا عينى يا ميوشه
اجاباتك كلها تحفه ومعروفه يا ستى
عصبيتك مطلعه عنينا بس هانعمل ايه
ادينا مستحملين:)))
ربنا يكرمك وتفرحى على طول ان شاء الله

غير معرف

جميل قوى التاج يامى يا جميله
مى
فيه فطار للمدونين ف ساقيه الصاوى يوم الجمعه 26 وهيحضره خالد الصاوى كلنا رايحيين نتمنى نشوفك هناك
لوعايز تعرف التفاصيل زور مدونه عليا حلييم
http://aliahlim.blogspot.com/

غير معرف

تاج جميل جدا واجابتة كلها حلوة
اوي بصراحة
حزن
عصبية
جنون
طيبة
لف ودوران
ظلم

شاتلة حالص هكيبلك بونبون
بتحملي الواتب بتاحك بسلعة
بس عصبيتك دي يارب تهدي شوية
تحياتي

غير معرف

Habiba
بيبه حبتي منوله والله
هههههههههههههههه
انا سوسه بلدو
ماسي ماسي
الله يسمحك انا قصدي سوسه يعني ايه يعني بحس الحاجه وبحس بالناس لما بتكدب علياوبشتغلهم يعني والي بيستضعف ذكائي
طبعا انتي فهماني
هههههههههههه

غير معرف

blue-wave
ميرسي يا دوك ربنا يخليك عصبيتي عليكو ايه بس انتم والله ماششوفتو حاجه خالص
ههههههههههههههه
نورتني يا دوك

غير معرف

ياسر
يا قهلا يا قهلا يا قهلا
حمد لله علي سلامتك يا فندم ايه الغيبه دي
ايه يا جماعه الحكايه
كله بيقولي العصبيه
انتم شيفني بشد في شعري
منا هاديه اهو والله ببقي هاديه معاكم ومش برضي اضيق حد بس حلو اوي انك اتحولت بقيت بيبي معنا
هههههههههههههههههه

غير معرف

مرحبا
البوسن جميل وردودك منطقية
وكتير منا بيحس بنفس احاسيسك مع الفوارق طبعا
عارفة لما بادخل مدونتك اول شئ بيجذبنى اسم المدونة
مدينة الملائكة
وباسرح بخيالى واقول لنفسي
ااااه لو يكون فيه مدينة للملائكة على الارض
اتمنى لو اعيش فيها
تحياتى لك ولابتسامتك

غير معرف

كل سنه وانتى طيبه
مبروك عليكى احلى تاج م احلى حبيبه
هى دايما كده بتحف الملايكه بتيجان كده
بس بجد اجابتك روعه
هى ممكن تكون متناقضه شويه
بس التناقض داموجودفى كل شخص
عقبال بقى تاج الفرح

غير معرف

طبعا التاج الاول فيه كروته جامد ههههههه

اما التاج التاني فاجاباته عجبتني جدا وحسيت انك بتجوبيها من اعماقك , بس ايه حكاية سوسه دي مممممم

الانسان اللي بيحب يشوف الناس بتحب اكيد جواه جميل اوي

علي فكره انا لسه مدبس فيه ومجاوبه من شويه , هي بتيجي من ورا حبيبه غير التدبيسات هههههههههه

تحياتي

غير معرف

نوجه حبيبتي معلش مش خدت بالي من تعلقيك الا متاخر معلش متزعليش مني مش هقدر اجي
مقدرش اسيب ماما الفتره دي لانها مريضه جدا ميرسي ليكي يا قمرايه

غير معرف

ذو الوجه المبتسم
شكرا جزيل لك
اكيد في خيال وقلب اي شخص توجد مدينه الملائكه
شكرا لمرورك

غير معرف

romansy
اهلا بيك اول زياره ويارب متكون الاخيرة
انا عارفه ان اجباتي متناقضه بس دي الحقيقه شكرا ليك اه بيبه دي حبيبتي

غير معرف

الفارس الملثم
لا بيبه بيجي من وراها كل خير دي بنوتي حبيبتي
ومنور المدونه والله
يا دي الكروته وحكايتها طب انا اعمل ايه انا اساسا مش بعرف اتكلم عن نفسي معلش
شكرا ليك ولمرورك ويارب متكونش اخر مرة

غير معرف

الله

إجاباتك على فكرة جميلة جدا

و الصفات اللى فيكى و طريقة كلامك عن الحب عجبتنى اوى أوى أوى

غير معرف

تاج جميل يا ميويه
وشخصيه اجمل كمان
احييكى عالتاج الجميل

غير معرف

انا ودماغي
ربنا يخليك ده من ذوقك
نورتني

غير معرف

بنت مصريه
ربنا يخليكي يا نوجي
عجبك التاج
طيب حليه بقي
ههههههههههههه
منوره

غير معرف

ازيك يا قمر
كل سنه وانتى طيبة اللهم بلغنا واياكى ليلة القدر

تاج جميل .. اسمحى لى فى عوده للتعليق عليه اختى الحبيبه


اطيب امنياتى و خالص تحياتى

غير معرف

عزيزتى
كل سنة وانتى طيبة رمضان كريم وعيد سعيد

اكيد الصفات اللى قولتى عليهم سهل من اول مرة حد يلاحظهم

العصبية والحزن والجنان والطيبة

وكلنا بنكره الظلم بس بنعرف نظلم كتير

ده بس اللى حبيت اعلق عليه

لقصر الوقت والزنقة

تحياتى
سلاااااااااااام

غير معرف

اللهم زد هـــــــذا الوجه نورا
واجعله دائـما مأجورا
وبلغه العيد مسرورا
امين يارب العالمين
عيد سعيد

غير معرف

عيد سعيد يا مى

كل سنه وانتى طيبه يا قمر

ودى و تحياتى

غير معرف

كل سنه وانتي طيبه يا مي وعيد اكثر سعاده دايما عليكي

غير معرف

كل سنة وانتي طيبة ياقمر وعيد سعيد عليكي يارب وتحققي كل احلامك وكل اللي بتتمنيه

هابي عيد

غير معرف

كل سنة وانتى طيبة ياقمر
بس ليه دايما حزينة
نصيحة حبيبتى مفيش حاجة تستاهل

غير معرف

rovy
ازيك يا قمري
وحشتيني موت والله
يا حبيبتي تيجي اي وقت براحتك
هستني التعليق

غير معرف

كلام.....لبنات حوا
عندك حق احنا كمان بنظلم
ماشي يا سيدي
بس هستني تعليق مفصل بعد كدا ومتجيش في وقت زحمه عشان يبقي التعليق مفصل

غير معرف

نهر الحب

يا حبيبي تسلميلي يا رب ميرسي علي الدعوه ولكي مني اضاعفها باذن الله

غير معرف

rovy
وانتي طيبه يا ماما روفي ربنا يخليكي ليا يا رب

غير معرف

الفارس الملثم
وانت طيب يا محمد
وميرسي علي الدعوه ولك مني اضعاف اضعفها باذن الله

غير معرف

بنات صاحبة الجلالة
وانتي طيبه يا قمر نورتي المدونه بس كان نفسي اعرف رايك

غير معرف

موناليزا
يا حبيبت روحي وحشتيني
فينك من زمان
ليه ديمن حزينه
لان للاسف حتي الحب بتعذب بيه ومفيش فرح في حياتي هعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP