06‏/09‏/2008

وانا بين ايديك



وانا بين ايديك محتاجه ايه
في حاجه اكبر من كدا؟
ولا عمري كنت احلم في يوم
اعيش حياه بالشكل دا

*********

كل الي فات من العمر فات
ومش بي ايدنا نرجعه
خلينا اكتر في الي جاي
مبقاش في وقت نضيعه
وانا مش هضيع عمر تاني لو ثواني هينفعوا

*********

انا مش هفكر في الي فات
انا عمري لسه في اوله
كفايه اني بقيت معاك
ومعاك هعيشه واكمله

*********

كل الي فات من العمر فات
ومش بي ايدنا نرجعه
خلينا اكتر في الي جاي
مبقاش في وقت نضيعه
وانا مش هضيع عمر تاني لو ثواني هينفعوا

*********

وانا بين ايديك محتاجه ايه
في حاجه اكبر من كدا؟
ولا عمري كنت احلم في يوم
اعيش حياه بالشكل دا

*****************

اجمل ما غنت نانسي عجرم

18 التعليقات:

غير معرف

الله عليكى يا نانسى
قصدى الله عليكى يا مى:))
بجد اغنيه تحفه مليانه احاسيس
ربنا يوعدنا كلنا بالمشاعر الحلوة دى
كل سنه وانتى طيبه

غير معرف

حلوة وزي ماقال الدكتور بالظبط

مع اني مش فاهم مين مي ومين نانسي بس حلوة برضه

تحياتي

غير معرف

امال فين بقى هيفاء وهبى
هههههههههههههههههههههههههه
اية ياعم الجمال دة بجد
والله كلماتك طالعة من قلبك اووووووووى
والله انا حسيتها
ربنا يكرمك
وياروح قلبى يفك ضايقتك
وياريت تبقى طمنينى
اوووووووووووك
ياقمر
ربنا معاكى
عوووووووووووووووووووووووووو

غير معرف

اختيار اكثر من موفق ياميوش ياجمبل
ربنا يسعد ايامك يارب

صحيح كت عاوزاكى ضرورى جدا جدا

ياريت تبقى اون لاين
هستناكى

غير معرف

كلمات رقيقه وناعمه بجد
احساس جميل يجعلك تحلقي مع عبير كلماتك
ببالتوفيق وسلامي ليكي

غير معرف

توبك حلو اوى

كل سنة و انتى طيبة

"تحياتى"

غير معرف

بجد كلمات جميله جدا وواضح انها صادقه بجد

غير معرف

الكلمات حلوة و رومنسية
وبتعبر عن الحب بجد
ميرسي ليكي

غير معرف

blue-wave
لا الله عليكي يا نانسي
انا بس عجبتني مش اكتر كتبتها

غير معرف

WhItE HeArT
انا مي يا سيدي والدكتور بيتريق عشان كاتبه اغنيه لنانسي عجرم انا بس عجبني كلماها عادي يعني
ربنا يخليك يا فندم نورت المدونه

غير معرف

كيكى
هيفا ومالنا ومال الهيفا يا ستي
خلينا في الي احنا فيه
انا الحمد لله علي كل حال ادعيلي انتي بس يا كيكي ومن قلبك والنبي
احسن انا خلاص هتجنن وادخل مستشفي المجانين قريب اوي

غير معرف

Habiba
هههههههههههههههه
ميوش بردو ماشي يا لوزة هههههههههه
ويسعد ايامك انتي كمان منورة ديمن
وعلم وجري التنفيذ

غير معرف

haninalshaera
اهلا بيكي منورة البلوج
احساس الحب يصل للقلب بشغف وحنان
والتوفيق لكي ايضا

غير معرف

nonni
وانتي طيبه وشكرا ليكي ولمرورك ويا يريت متكونش المرة الاخيرة

غير معرف

حصل خير
هي صادقه فعلا بس مش انا الي كتباها بس حسيتها وعشان كدا كتبتها

غير معرف

HANY YASSIN
ميرسي لحضرتك لتشريفك المدونه
لعل البوست يكون اعجب حضرتك لكني مش ده كلامي بس حسيته اوي بردو

غير معرف

ذوقك حلو فى الاختيار
وكل ما خرج من القلب لابد وان يصل للقلب
تحياتى
ورمضان كريم

غير معرف

vieبجد تسلم ايدك
علي الكلمات الروعة دي
الواحد سمعها كتير جدا وشبة حفظها
بس في القراءة لها احساس تاني خالص
واجمل ما فيها


كل الي فات من العمر فات
ومش بي ايدنا نرجعه
خلينا اكتر في الي جاي
مبقاش في وقت نضيعه
وانا مش هضيع عمر تاني لو ثواني هينفعوا
وانا مش هضيع عمر تاني لو ثواني هينفعوا
تسلم ايدك
ماما ابلة مي
تحياتي

ياسر

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP